Idomin + Foundation =

.. Så fucking FULT!! Vad köper folk för speglar nu för tiden? Att man inte kan se hur dumt det ser ut, vissa som har det ser ju fan cancersjuka ut. Inget att skämta om.. cancer. Kom ihåg när jag hade blåsor på läpparna, då fick jag ha en sån liknande salva.. gick inte ens till skolan den dagen, för det såg så hemskt ut. Synd jag inte hade det nu, hade ju blivit värsta poppis bland 14-åringarna ;)

Lite bleka läppar tillsammans med speciell sminkning är snyggt, men då ska det vara lite, inte i samma nyans som huden eller ljusare. Vissa får tillomed gröna läppar så mycket dom använder, haha! Käkade på Mc donalds igår me syrran när vi var på Väla. I kassan stod det en tjej, hennes läppar syntes inte för dom var sminkade i samma nyans som huden. Jag blev fan rädd :S Tänkte nästan byta kö. När jag väl kom fram kunde jag inte sluta glo på hennes läppar, blev hypnotiserad. Att hennes föräldrar ens släppte ut henne ur huset sminkad sådär är ett under för mig.

Dock verkade hon mycket trevlig så tyckte lite synd om henne... borde dragit in henne på Kicks & gett henne en lektion i sminkning. Det hade varit välgörenhet :)

Okey, när man är 14 år är det inte så lätt att kunna sminka sig snyggt. Men hallao, när jag sminkade mig för första gången i 5-6:an såg jag iallafall inte ut som en utomjording!

Nej, nu ska jag sluta klaga. Folk får se ut som dom vill... men ändå. Tänk på oss andra som vill kunna gå ut utan att behöva bli ihjälskrämda. Det kallas att tänka på sina medmänniskor för bövelen!

Nu ska jag nanninanniiis :) Eller snart... kanske. Återkommer imorrn.. kanske. det märker vi ;)
Puss&Gonatt idomin-barn <3
- ALIENS!
Haha, jag hoppas verkligen denna bilden e på skämt. Halloween är om ett halvår:)


Kommentarer
Postat av: JOSSEE

åh så vill jag också se ut!! ska köpa idominsalva i morgon ;)

2009-07-22 @ 01:21:52
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Postat av: Lisette

Bra blogg:) Kul och läsa. hehe.

2009-07-22 @ 01:53:41
URL: http://lisettaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller med dig!

2009-07-22 @ 02:46:19
Postat av: Houshang Vaan Der Hilton

Såå jävla sant!

2009-07-22 @ 02:49:57
URL: http://vaanderhilton.blogg.se/
Postat av: STEVo

Det var roligt att läsa nästa gång du ser en sådan SAK ta med henne in på kicks alvarligt nu och lära henne hur man ska smina sig ;) klockren bild ;)

2009-07-22 @ 02:53:05
Postat av: Madde

Tack! :) och jag håller med dig i detta inlägget ^^

2009-07-22 @ 03:00:33
URL: http://madeleinepetersson.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0