Sega jävel

Så lägligt. Har en vecka på mig att visa Mangax.se att jag kan blogga bra åt dom, och just denna veckan lämnar min kära pappa in vår dator på WeKu-data. Dom ska föra över våra filer från vår gamla dator till den nya vi har nu. Så vi får tillbaka den på fredag eller Måndag (Håll tummarna för fredag!!)

Så åkte och kidnappade mammas dator idag, mohaha! Men den är sjukt jobbig, Både att skriva på + den är cpseg. Man vill bara ta skiten o slänga ut den genom fönstret! Men den är fin & den funkar, så det kan jag inte göra...

Får ingen inspiration till att skriva med den här datorn. Jag bara sitter här framför den och glor... jobbigt. Får fortsätta imorrn och se om det går bättre då, för sen ska den här lilla Älsklingen hem till mammas lägenhet igen. Men jag kommer & hämtar den imorrn igen :)

Mina läppar gillar Vaseline
Nej, jag gör inte fjortistecknet... jag smörjer in mina läppar med Vaseline. Mmm...

Kommentarer
Postat av: eln

Sv: Haha ja det är just det... Plus att han är typ 30 år lär han ju inte bli så glad om han får syn på det, men det får jag ta om han någon gång skulle ta upp det i skolan! ;D Snygg blogg föresten :)

2009-01-21 @ 20:28:53
URL: http://ellenfelicia.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0