Natt/Morgon at Gab's

Fest hos Malin igår. Mycket trevligt, ganska mycket folk där också. Tyvärr kunde inte lilla Louise hänga med eftersom hon fortfarande kände sig dålig. Själv hade jag feber tidigare under dagen, men det hindrade inte mig ;) Efter lite alvedon kände jag mig pigg igen (men kom ihåg att man aldrig får ta alvedon tillsammans med sprit, barn!)

Vid 2 började folk droppa ut, så jag drog hem. Ringde Gaby lite, hon & Nura satt hemma hos henne och tog det lugnt. Gaby sa jag gärna fick komma dit & sova över, så det gjorde jag. Gabs föräldrar är i Kosovo just nu, så det är bara hon och hennes brorsa hemma. Gillar att sitta hemma hos Gaby, man får röka inomhus om man vill :) Jag trivs.

Gaby's uttalande är så roliga ibland. Som igår (Inatt) när vi satt i hennes vardagsrum o snackade så satt hon på golvet istället för i soffan.
Jag: "Varför sitter du på golvet?"
Gaby: "För att jag är alban."
Jag: "Varför har ni möbler då?"
Gaby: "För att alla våra gäster är ju inte albaner!"
Jag: "Haha!"
Gaby: "När jag flyttar hemifrån ska jag inte ha några möbler, och det ska vara svenneförbud!

Självklart skämtade hon (För er som inte fattade det). Man vet ju aldrig, finns trögon lite överallt.

Vid 5-tiden drog Nura hem, Gaby gick upp på övervåningen & snackade i telefon i 2 timmar, medan jag stannade kvar i vardagsrummet med hennes brorsa & hans polare och kollade film. Vid 7-tiden på morgonen kände jag att det nog var dags att gå upp & lägga mig innan jag däckar på soffan.

Vid 14-tiden drog Gaby & Nura till Halmstad eftersom Gaby skulle dansa salsa (Som vanligt:) Så jag sov vidare till 15.15, sen kom Nur och plockade upp mig & körde hem mig till mitt lilla näste igen. Me like sleepin'...

Så har inte fått så mycket gjort idag. Var hemma hos mams ikväll och käkade middag. Mammas mat är mycket bättre än pappas, han käkar bara makaroner & ärtsoppa. Så det var trevligt :) Ska nog strax bänka mig framför TV:n lite, känner för att böka ner mig bland filtar & mjukis.

Festfin :)
Fick låna en fin tröj-klänning av Louise (Vi är båda korta så vi kan ha den som klänning) Me liked it veryvery much

Nura & Gaby
Har ingen nyare bild på Gaby & Nura tillsammans, så fick bli en gammal. Nura har ljusare och kortare hår nu. Gaby ser ungefär likadan ut... fast lite mörkare hår och ännu snyggare.

Majskolv i vasken
Selma satte sig i vasken igår & bara glodde. Inte för att det har nåt med något att göra, men hon såg rolig ut tycker jag ;)

Kommentarer
Postat av: syrran ;)

hahaha det ser kul ut!!

2009-01-20 @ 16:28:55
URL: http://rulesbyjosse.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0