Niice helg

Hej blogg, förlåt jag inte hört av mig varken igår eller förrän nu idag. Haft fullt upp. Sitter hos mamma nu & dricker lite Martini ;) Mums, älskar det. Har cyklat hit (På opumpade däck, det var därför det var så tungt!) Har skalbaggar både i munnen & håret. Nice. Bra träning iallafall. Svullat hela dagen typ...

Igår var det mycket trevligt, lagom dricka & bra kväll. Födelsedagsräkan var nöjd så det var ju bra ;) Hann inte skriva igår eftersom jag hade fullt upp hela dagen. Men men, återkommer om det senare. Lägger ut bilderna från igår imorgon, eftersom jag inte kommer hinna idag.

Ska iväg ikväll igen med Louise. Fest i Ysby, så får väl hoppas det också blir hyfsat bra. Men fixar vi ingen skjuts kanske jag får köra... så får ta det lugnt me martinin nu, haha ;)

Aja, vi ses imorrn blogg! Kaanske senare ikväll om jag hinner..

PUSSPUSS<3

Bestämd
Får bli en gammal bild eftersom jag inte har några nya på mammas
dator. Eller gammal & gammal, typ 2 veckor gammal ;)
Svullo
Josse tog mig på bar gärning när jag satt inne i hennes rum
och svullade mig med en ostbolls-påse ;)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0