Grannfejden

Ikväll är en ganska bra kväll. Jag & pappa lagade riktigt mat, kyckling med ris (Jag lagade mest, pappa verkade knappt veta hur man gör sås från påse) Och nu är det Grannfejden :) Längtat efter det i 1 månad typ!

Nu är Robert Aschberg med som fredsmäklare, vilket gör allting ännu roligare. Han är så äkta, så rolig ;) Och rakt på sak. Behövs, såna idioter som det finns med där. Som idag, dom bråkar om en gris typ. Haha! Pappa ligger i sovrummet & kollar, så hela tiden hör man han skrattar högt ;) Speciellt när dom snackar om grisen.



Räka har nyss varit här. Vi satt & pratade och hade trevligt :) Tyvärr fick jag skicka hem henne nu eftersom jag måste lägga mig. ska ju upp kl 7 imorrn. Sååå segt! Men men, röd dag imorrn = dubbel lön $ Och fett mycket kunder, bl.a. sommargäster. Blää.. badjävlar. Me don't like.

Aja, ska nanna nu. Gonatt<3

Wiie
Nattinatt!


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0