Dra ner på plogningen?

Fan vad vår kommun suger. Nu har Laholms kommun tydligen bestämt sig för att minska på budgeten, då de slösat för mycket pengar förra året (minns ni hattarna bl. a.?) Och vad drar dom in på? Jo, plogningen! Vi har massa snö och minusgrader här redan, längesen det kom såhär tidigt och extremt. Och dom idioterna drar in på plogningen?? Jävla cp-retards.

Är som sagt inte speciellt insatt i politik eller ekonomi, men vem som helst kan väl förstå att det är ganska korkat. Mycket trafikolyckor vid denna tiden på året, borde man inte prioritera folks liv framför pengar?

Känns som att när folk kommer upp i toppen ökar lönen & hjärnans kapacitet minskar. Hoppas dom halkar & slår in lite vett i skallen på köpet.

Nu måste jag försöka dra mig in till Halmstad. På de isiga vägarna. Ska försöka få mitt gamla nummer till iPhonen. Men ska fixa lite saker först...

Har köpt hasselnötter idag btw! Nomnomnom. Får försöka behärska mig detta året.

XXX
My precioussss..
De bara väntar på att få hoppa in i min mun. Snart mina små vänner, snart...

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0