The struggle is real

Ahhhh, lördagmorgon. Vaknade till P4 kl 10.15 (får inte in P3 på klockradion, men har lärt mig gilla P4 nu), där var det Melodikrysset. Trevlig pensionärsmorgon, nu vet jag hur det kommer bli när vi blir gamla! Jobbade stängning på OKQ8 igår, hade asmycket folk fram till typ 20.30, efter det fick jag städa i racerfart! Fick i mig min första måltid sen frukost vid 22.30 (utom en halv korv som skulle slängas som jag tryckte i mig vid 19). Tur man inte blir så hungrig under stress;) Är sällan trött när jag har stängning, är lite av en kvällsmänniska men igår var det riktigt jävla skönt att komma hem till sängen & bädda ner mig hos min man & katt.

Ikväll ska jag bjuda SnigL på middag. Hon fick ett egengjort presentkort med 3 val; 350 kr in på kontot, valfri bio med godis & dryck eller middag på valfri restaurang. Och hon valde middagen! Blir så klart Mc Donalds eftersom det är sniglars huvudföda. HAH, eller inte! Vi får se vart vi tar oss ikväll.

Annars rå? Inte mycket, bjuder på lite fräscha iphone 5-bilder.

XXX
Bild från i torsdags, jag & Siri inväntar Malin!
Vi lagade lyxmiddag & drack rödvin, sen gick vi hem till fru Emma & fortsatte pimpla vin till 1.30!
Försökte rita av Emma lite snabbt, that's one good looking woman!
Mysmorgon med min Ken & lilla purrbebis. 
Älskar mina kollegor! ;)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0