Helgens bravader

CHA CHA! Idag är det måndag. Så ni vet. I fredags lagade jag & Ken mexikanskt & drack lite drinkar. Bokade biljetter till La coka nostra live i Köpenhamn Christiania. Och det bästa av allt; vi bokade biljetter med Meet & Greet, vilket innebär att jag & Ken kommer få chansen träffa Ill Bill & Slaine. HUR FRÄZIGT?!
 
I lördags var jag på inflyttningsfest hos fräziga Emma! Det var trevligt. Ja, om vi bortser från att mina SKOR FÖRSVANN! Mina snygga platå Jeffrey Campbell-liknande skor. Vi var typ bara 12 st på festen, känner typ alla. Ofta någon har snott de? Så jävla fult! Sabina var gullig & lånade ut sina skor till mig, hon var ändå inte så sugen på utgång. Annars hade jag fått gå barfota! På stan. Och blir utskrattad. Letar nu nya skor på tradera.
 
Ikväll ska jag hem till födelsedagsbarnet Milla! Hela 26 höstar fyller hon. När blev vi så gamla? Camilla ser fortfarande inte en dag äldre ut än 20 år. Vi är forever young. Nu ska jag äta en sen frukost, jobbade stängning igår så det är okej. Jag sov till 11. Det var skönt.
 
XXX  
Fredagstjejen. Till höger ser ni Kens buttscratchaaa!
Kan nu bära svarta kläder utan att känna mig tråkig pga. färgglada glada handen!
Carnita, mmmmmmmmmmm.
Här har vi en Martini collins! Min nya favoritdrink.
Siri låg i sin låda i vanlig ordning & tittade dömande på mig när jag sippade på min drink.
Färdigsminkad på lördagen, endast ett par byxor som saknas!
SnigL hade färgat sitt hår brunt, sexy girrrrrrl! 
Jag tog en smygbild på snippan. För jag är creepy & äcklig.
Här har vi 1/3 av hela gänget. Försökte ta en panoramabild men den blev inte så bra så skippade den. 
Kommer bli fett fräzigt att se både In Flames & La Coka Nostra i November!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0