Foppafolkets mecka

Äntligen har jag ny iphone! Haft min iphone 4 i nästan fyra år, spräckte skärmen för ett halvår sen & nu började batteriet fucka sig totalt så hade inget val! Blev en iphone 5, så jävla nöjd. Lite tråkiga pengar, men helt klart värt det. Den tar så fiiiiiina foton! & selfiekameran fungerar, HAH! Lätt viktigast.

Igår var jag, mamma & SnigL på gekås i (kn)ullared. Det är jobbigt för mig att vara där för jag hatar människor, speciellt foppatoffelfolket. För att citera Millas pappa "Alla där har kroppar formade som barbapappa". Men älskar ju att shoppa & behövde lite förbrukningsmaterial. Typ sockar, kalsippos, toalettdoftgrejs & sånt viktigt. Bästa köpet: ett klösträd till mitt barn! Att ha inomhus, hon har redan ett ullaredklösträd ute på ballen. Hon brukar hoppa upp på det, sätta sig på rumpan & klösa med framtassarna allt hon kan så hela trädet skakar! Och så ser hon helt vild ut. Hon förtjänar att få göra det inomhus med. Klösträdet har en mus hängandes, den har hon slagit på två ggr. Annars har hon inte brytt sig så mycket... Väntar på att hon ska inviga boet & klösa på den. Jag har sprayat den med kattmynta... Visat hur man klöser. Börjar bli frustrerad. PLAY WITH IT GOD DAMMIT YOU SPOILED KITTY!! 

Nu ska jag sova. Imorgon ska jag plantera om blommor & tvinga Siri leka med sitt klösträd.

XXX
I bilen på väg till Gekås, inviger kameran.
Här är en bild på SnigL jag ritade i måndags, exakt så här ser hon ut. 
Och såhär ser jag ut kl 4.30 på morgonen när jag dricker mitt kaffe & drar i mitt lazy eye.
Jag & Ken åt mat ikväll. 

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0