Find that worm

Vilken produktiv dag jag & Siri har haft idag! Tog oss upp ur bädden vid 10.30-tiden, drack kaffe & kelade. Drog på mig snipptightsen & Siri roade sig med att undersöka den nyöppnade byrålådan. Hon är slug den lille katten, såg först inte att hon krupit in där förrän jag hörde ett litet pip. Sen såg jag två lysande ögon kika fram ur mörkret.
 
Promenerade iväg till maxi & lyxade till det med lite frallor till frukost. Sen kollade vi på New jersey housewifes. Älskar beskrivningen på dessa housewifes "Lyxiga hemmafruar med mer pengar än klass". HAH! Lite så. De bråkar som fan. I love it. Efter det somnade jag & Siri på soffan & vaknade lagom till att Ken kom hem vid 17. BRA DAG!! Jag är en housewife. Fast med mer klass än pengar. Bevis kan ni se på bilderna nedan.
 
Lagade tikka masala till oss ikväll. Fast med sojabönor, champinjoner & cashewnötter istället för kyckling. Ken blev upprörd över frånvaron av kött, men åt ändå. Och gillade det. Har svårt att tänka mig ni har haft en mer produktiv dag!
 
XXX
Can you find me?
 
 
Tittut!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0