Fetmakoma.

Jäser i soffan. Tryckt i mig en hel Ben&Jerry's glass (inte på en gång då). Delade upp den i två omgångar;) Planen var att dela den med Ken, men han ville inte ha! Så då var jag tvungen att äta upp den själv... Inom loppet av några timmar. Stackars mig. Tror Ken vill göda mig. Kan trösta mig med att det var frozen yoghurt, så några kcal mindre där än de vanliga.... HAH!

Ätit Rogan Joshgryta till middag, äääääälskar lamm! Åt lamm igår med SnigL på Yoss, fast lammfilé. Bääähhh. Hemskt, önskar att jag inte älskade kött. Försöker äta mer vegetariskt här hemma, sojabönor, linser osv. Sojabönor innehåller mer protein per 100g än t. ex. kyckling? Fräzigt! Skulle nog aldrig kunna sluta äta kött, men försöker åtminstone så ofta jag kan köpa svenskt & ekologiskt kött. Och det är något alla borde göra! 

Hade en trevlig kväll med Sniglo igår! Åt på Yoss som sagt, middag & vit chokladmousse till efterrätt! Tur vi hade bokat bord för det var helt sjukt med folk ute igår! Var tydligen kulturnatt i Halmstad, alla restauranger var fulla i princip & i Norre katts park spelades det livemusik. Trevligt! Drog hem till fru Emma en sväng efter middagen på lite förfest då de skulle ut. Sedan bar det iväg till BM, Harrys & slutligen James! Majs kväll.

I'll bring you iphonepic's.

XXX 
En liten egobild bara för er skull. Look at my fluffiness!
Mmmmmmmmmmmmmm!!!
YOUR SNIPP IS FABOLOUS! Thank you bathroomwall. 
Standard när man ser en spegel på tjejtoan.
Hemlagad Rogan josh. Älska indiskt!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0