November is the shit

Idag är det November! Varit det i snart 24 dagar om ni inte visste det. Helt jävla sjukt att det är Jul om 1 månad! Men det känns okej. Har börjat få Julstämning, Ken satte upp vår ljusslinga på balkongen & imorgon ska jag köpa Apelsiner att sätta nejlikor i. Är alltid svårt att välja den sexigaste apelsinen. Först tar jag en som ser fin ut i skalet, sen ser jag än annan ÄNNU bättre! Men då vill jag helt plötsligt ha en mer orange/gul apelsin, så då måste jag leta efter någon med perfekta färgen. Så slutar det med att jag välter ut alla apelsiner & får skämmas. 
 
JAJA. Ni får en kort uppdatering i bilder, jag vill ni ska veta vad som händer i mitt liv. Skriver jag bara det kanske det är lögn. 
 
XXX
Jag & SnigL var i Göteborg & såg In Flames live!
Vi åt på In Flames egna restaurang, gick ej att boka så fick vänta en timme på bord & det var såå värt!
Hela Scandinavium var fullt & vi stod näst längst fram! 
Helgen därpå fyllde vår vän Hortling 26 år, så då blev det klänning kvällen till ära!
 
Hela gänget! Så himla bra kväll, någon körde även striptease på bordet så vi fick se tuttar;)
Mysmiddag på en måndag med min man.
Jag försov mig tisdagmorgon när jag skulle jobba på Lekmer, vaknade kl 6 & Sanna skulle hämta upp mig 6.05;) Det var skönt komma hem till soffan efter den dagen!
Jag har 3 fett fräziga skor i min ägo så det var svårt bestämma vilka jag skulle ha både när vi drog & såg In flames & sen La coka nostra. Timberland vann båda!
Siri är fortfarande en kelgris & förgyller vår vardag. <3 

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0