Sims 3

Ken har köpt en stationär dator till mig! Jag ska bara betala hälften. Min man är underbar. ♥ Men han får klart använda den med, men det är ändå min då han redan har en superdator. Så nu kan vi sitta brevid varandra & nörda på varsin dator, HAH! Underbart.
 
Självklart har jag installerat Sims 3. Det är en dator till för spel, så den har mycket minne vilket är perfekt för Sims som tar väldigt stor plats om man vill ha typ alla spelen + nedladdningar. Jag är överlycklig! Men som alla som spelat sims vet är det beroendeframkallande. Jag kan sitta i timmar, 1 timme känns som 10 minuter. Har ägnat säkert 5 timmar åt att skapa drömhemmet till min Simsgubbe genom att ladda hem fina grejer & inreda hennes exklusiva boning. Tänkte därför dela med mig av detta nu med lite bilder! Är inte 100% färdigmöblerat i hela huset, tar det lite efterhand men än så länge ser det ut så här.
 
Så alla simsnördar därute, enjoy!

XXX
Köket!
Och till höger har vi matplatsen.
Vardagsrummet.
Vardagsrummet från andra vinkeln.
Lyxigt badrum med utsikt över vattnet!
Sovrum.
Annan del av sovrum. 

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0