Jenny ♥ Skor = Sant

Jag köper sällan märkeskläder och sånt. Handlar alltid på H&M, vagina tricot osv. Men när det kommer till ytterkläder som jackor & skor, då kan jag nästan betala vad som helst (nästan). Speciellt om jag hittar ett par riktigt snygga sneakers! Det är värt det för man använder det nästan varje dag. Jag ÄLSKAR skor! När jag kollar skor kan jag knappt andas för jag blir så exalterad. Får typ ångest för att jag inte kan köpa alla!
 
Har hur länge som helst letat efter ett par vita Nike air force 1 mid. Perfekta skorna, enkla men så jävla snygga. Modellen är perfekt, kan inte för mitt liv hitta några liknande skor i modellen jag vill ha... utom just dessa. JAG BARA MÅSTE HA DE! Kan typ betala vad som helst (nästan). De finns nämligen aldrig i min storlek, finns bara för män typ & deras minsta storlek är 38,5. Jag är liksom en 36,5/37:a. Minifot. VARFÖR SLUTAR MAN VÄXA?! 
 
MEN! Äntligen har jag hittat de, i min storlek! Från en utländsk sida dock så kostar lite frakt. Men så värt! Ska bara vänta till min man kommer hem & se om han ska ha något när man ändå beställer. I'm so happyyy! 
 
XXX
Jag älskar er. Ännu snyggare irl!
 
Älskar Air Jordan med. Självklart är alla snygga skor enbart till mansfötter.
Vita jordan. Så fort man ska kolla tjejsneakers blir det rosa över hela skärmen.
VARFÖR ÄR MINA FÖTTER SMÅ? VARFÖR ÄR INTE SNEAKERS UNISEX?!
 

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0