Sommarlov

Kom hem från jobbet, blandade varsin frozen strawberry daiquiri till mig & Ken. Jobbat hela helgen så tänkte fira min lediga dag imorgon! La mig ner på balkongsoffan för att sola ryggen, blev svettig & slängde av mig allt utom trosorna (inte många som ser in på ballen). Somnade & vaknade trött & jättearg!! Vill helst bara gå fram & slå Ken i magen. VARFÖR?! Wäähh!!

Nu kommer jag vara vresig & trött hela kvällen, sen när vi ska sova kommer jag bli pigg. Får dessutom inte av min nya mascara?! Köpte en vattenfast, men trodde den skulle gå bort med tvål? Det gjorde den icke. Får leva med den på ögonfransarna resten av livet nu. Är täppt i ena näsborren med. Allting blev jobbigt efter jag somnade naken på ballen. 

Nu ska jag dricka rödvin & piggna till. Här får ni lite diverse bilder från senaste veckorna att suga på!

XXX 
Strawberry daiquiri.
Var på dop med SnigL & pappa i Lund. Kom 20 min för sent in i kyrkan, alla glodde.
Pappa tatuerade sig!
Blev en Spitfire som han tjatat om i flera år!
Wille blev pappa till 8 st busiga små valpar!!
Firade Sabinas födelsedag! Här på Ocean med Linda & SnigL. 
Drack drinkar på ballen med Amanda, här en fläder margarita!
Gjorde en extreme makeover av ballen. Sååå nöjd!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0