Semester fo real

Nu har jag & Ken semester i en vecka! Har mer semester i Augusti med, gillar att ta det lite utspritt. Vi har haft en riktig semester, dvs latat oss som fan! Kollat serier & spelat dator (var ju perfekt datorväder idag;) Vi har våra datorer bredvid varandra, så sitter vi där i varsin värld. Jag i Simsvärlden & Ken i onlinespelvärlden. Sociala paret! Men det är trevligt. Och Siri brukar sitta i Kens knä alternativt ligga & snusa i sängen bakom oss. Myskatten<3 Måste visa min simsfamilj sen, är helt insatt!

Jag & SnigL var på Liseberg förra veckan. Hade tur med vädret, var soligt & fint! Åkte Helix 3 ggr, SÅ SJUKT KUL KARUSELL!! Bästa jag varit med om, ÅK DEN! 

Sen hade vi jöh midsommar! Den firades ihop med Ken & SnigL hemma hos Linda & Emma + några till. Åt mat & drack snaps, sen blev det en sväng ute på stan! Hoppas alla hade en bra midsommar, här kommer lite iphonebilder från senaste veckan! :)

XXX
Photoshoot i flumride!

Obligatoriska pussmunnen :* 

Mmmm... Sexy motherfucker.
Bästa guacamolen. Dör så god den är!

Hallonmojito på ballen! Odlar ju egen mynta nu, kommer bli många drinkar...
Vi upptäckte en ful växt/ogräs i pappas rabatt. Den luktade kattkiss.
Sen var det ju midsommar! Jag hade klänning & lyckades få till en minihåruppsättning.
Jag & min snipptjej Emma von Majsen. 
Och Emma med sin fagre man!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0