Livin' la vida loca

HEJ MR. BLOGG! Idag är jag ledig, har inga större planer mer än att jag vill åka & köpa nya löparskor. Vill ha Nike's nya i neonfärger, mmmmm. Ser sköna ut att trampa runt i. Ska gymma ikväll & vill ha de på löpbandet då! Jag är en så otålig människa.

Annars då? Bilder säger mer än ord, så här får ni njuta av lite högkvalitéts iphonebilder;

XXX
Jag & Siri ÄLSKAR vår nya silkesmatta i sovrummet!

We are one sick family.
Dry martini får mig att känna mig som agent 007.
Siri gillar att ligga & slappa med benen hängandes. 
Har hittat en ny pojkvän åt Emma för bara 20 kr. 
Jag & Ken gjorde pizza i helgen med lchf-botten, det blev lyckat!
And more drinks.... Mmmmmm.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0