År 2014

GOTT NYTT ÅR, FJUN!! Hoppas alla haft en bra nyår. På nyårsafton kom Milla, SnigL & hennes kompis Louise hit så lagade vi trerätters & drack champagne. Sen gick vi över till grannen & firade in det nya året till kl 4 på natten! Bra avslut på året:)

Inför år 2014 vill jag:

- Komma mer i form 
- Fortsätta jobba åtminstone 2 dagar i veckan på Nelly's lager.
- Spara pengar
- Träffa mina vänner mer
- Bli helt frisk & må bra 

Något sådant. Är övertygad om att detta blir ett bra år! 

XXX
Jag kände mig pretty i min nya klänning!
Fina barn runt middagsbordet. Min Ken var också med så klart men han ville inte vara med på bild;) Anonyma Ken.
Fick bara kort på efterrätten som bestod av hallonsorbet, jordgubbar & Champange. Förrätt blev toast med ruccola, chèvreost, rostade pinjenötter & middag blev oxfilé med potatisgratäng & baconlindad sparris. NOM VAR DET!

Vår lilla tjej har blivit förkyld! Nyser & snorar, stackars lilla fjun.


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0