Min 25-årsfest

...VAR ÄVEN DEN BÄST!! Så jävla lyckligt lottad att jag har så många underbara vänner & bekanta som ville komma & fira med mig. Var så glad över min fest så hade inte en tanke på att alla tänkte ha med sig presenter, så blev lite chockad över hur mycket fint alla hade köpt till mig! Tror inte jag har fått så mycket presenter någonsin som den här födelsedagen. Kände mig som ett bortskämt barn.

Var lite orolig över hur vi skulle få plats i lilla boet då vi blev ca 27 st. Men det gick hur bra som helst! En del satt i vardagsrummet & några satt på golvet i köket. Strax efter 00 drog nästan alla in till stan & kvällen avslutades på Ocean! Riktigt nöjd över kvällen, hade så himla kul & tiden gick alldeles för snabbt! Vill spola tillbaka tiden & återuppleva den igen;) TACK ALLA SOM KUNDE KOMMA!! <3

Här kommer lite halvtaskiga iphonebilder. Snigl skulle tagit foton med sin systemkamera, men missade att säga till henne så hon glömde den hemma;< Snodde några från Karolinas Facebook med, hoppas det var okej! :*

XXX
Haha sorry Jessica, detta var enda bilden som inte blev suddig på de andra! 
Lite vardagsrumfolk!
Mikael, Karin & min fina man:)
Köksgänget!
Amer försöker krypa in i bilden..
"Kom här, Ken!"

"Okej, hihihi!" Ellen bah "NEEEJ!"
Här ser det ut att diskuteras snippor.
Tur vi har en balkong i vårt bo:)
Och de sjöng en födelsedagssång för barnet!
Massa folk!
SÅ MYCKET PRESENTER, FÅR JU INTE PLATS!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0