Wäh wäh WÄH

Z'up? Jag lever. Har haft en fräzig sommar, hur bra väder?! Detta året kan vi inte klaga på sommaren. Men som vanligt har den gått alldeles för snabbt & jag har feteångest. Jag är inte höst- och vintermänniska, mörkret & kylan är så deprimerande. VARFÖR KAN MAN INTE BARA FLYTTA TILL ETT NORMALTEMPERERAT LAND SOM ÄR LJUST HELA TIDEN?! Men behålla sitt jobb, vänner, familj & liv osv.

Får nöja mig i lilla Halmstad ett par år till. Vi har iallafall några trevliga soldagar att se fram emot varje år. Och annars finns alltid billiga sista minuten-resor;)

XXX

SS - Serious Sommarfjun.

Jag & min snygge man var & köpte italiensk glass på Riccardos glassbar.
Detta har jag att se fram emot i november iallafall. Siri är redan taggad!!
Lagat massor med mexikanskt. *Dreggel...*
Ätit sushi & druckit vin vid Nissan med Malin!
Ännu mer god mat... DRÄGGLA!!
Hade kräftskiva i vårt bo, tyckte ett snövitt linne passade bra till det;)
Fräziga vänner runt ett bord! Alla med utom Hortling som agerade fotograf:)
2 snyggingar i en bild! 
Sommardrinkar har flödat i boet!

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Vilka härliga bilder! :D

Svar: Tack så mycket! :))
Jenny von Lillfjun

2014-08-19 @ 19:55:31
URL: http://vanessagustavsson.se
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0