Tuttparty

Den här veckan gick snabbt! I fredags hängde jag & fru Emma på stan i det soliga vädret. Ville fika någonstans så gick in på Börjes skafferi för att kika. När vi kommer in står det två vakter vid dörren & kollar på oss, jag fattar inte varför? Vi bestämmer oss för att inte äta där, när vi kommer utanför säger Emma "Såg du vem det där var? Joe Labero!" Jag missade det totalt, han stod precis bakom oss. Var så inne på vad vi skulle äta! Life of a fat kid.

Sen satte vi oss vid Nissan & drack lite rosé. Livskvalitet! På kvällen drog jag & Ken hem till Mikael & Karin för en liten drinkkväll. Trevlig fredag!

På lördagen blev det som Emma kallade det "sprutfest" hemma hos henne. Snuskigt... Skulle alltså spraytanas. Emmas grannar fick nog en rolig lördagsshow, ett gäng trosbeklädda kvinnor som stroppade runt i lägenheten med varsitt glas vin i handen;) Ken hämtade mig strax efter 19 så beställde vi sushi. Sååå gott!! 4 timmar efter att ha blivit sprayad ska man duscha, så duschade av mig vid 22 & runt 23 åkte jag & Sabina hem till Emma en andra gång för ännu mer vinande & utgång på det! 

Det blev en fräzig helg! Idag har jag bara latat mig, var en runda hemma hos Sabina med Emma också. Här får ni lite exklusiva iphonebilder, WIIE!

XXX
Det var ingen dålig bil Labero hade.
Utsikten över Nissan i fredags.
Så jävla GOTT!!
Kände mig brun & fräz så fick inviga min nya T-shirt. Ser arg ut. Det var jag inte. 

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0