Look at my tan. LOOK AT IT!

Ikväll har jag jobbat stängning! Så nu vet ni det. Kom hem alldeles nyss, den enda som var vaken var Siri. Hon gav ifrån sig ett skitmystiskt ljud?! Alltså det lät riktigt sjukt, typ som en blandning mellan ett knarr & något som gick sönder? I vanliga fall kan hon ju knappt jama, blir mer som små hesa kattungepip. När vi åkte till Gislaved pep hon allt hon kunde, men redan efter 10-15 minuter hade hon blivit så hes att det inte gick mer. Då bajsade hon i sin transportbur istället. 

Fan vad brun jag är nu alltså. Känner mig så frrrräääääsch! Vill inte duscha, då försvinner det jöh snabbare. Det är värt lukta illa för att vara brun... Tillslut vet man inte vad som är spraytan eller smutsig hud. But I will look good!! Poopilicious.

Nä, klart jag duschar. När man har sambo måste det bli så, ibland önskar jag att jag bodde själv så jag kunde gå runt & vara ett äckel i min ensamhet. Only my cat could judge me! 

XXX
Först försökte jag ta en normal bild.
Men så ser ju mina tänder extra vita ut nu när jag är brun så ville visa det!
Sen slutade resten av bilderna så här... Jag kan inte le normalt. 

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0