AOTP - In death reborn

Igår släppte Army of the pharaohs sitt nya album, wohoo! Knappt hunnit lyssna igenom hela, lyssnade lite medan jag rensade i mina blommor, HAHA! Har 4 plantor jag haft sen jag flyttade hemifrån, dvs. i över 4 år typ. De lever fortfarande & frodas, däremot har jag behövt vattna de ännu oftare än vanligt den senaste tiden. De börjar slokna efter 1 dag typ, törstiga jävlar! Så klädde av deras plastkruka & som jag misstänkte; ingen jord kvar. Typ bara äckliga rötter. Så har planterat om 3/4 nu med ny jord, får vi se om de håller sig pretty längre. Hann inte ta den sista då jag måste hoppa in & jobba stängning ikväll. En kollega som blivit sjuk! Stackars. Men fick börja 16 istället för 15, så slapp stressa.
 
ÅTER TILL ALBUMET! Jag gillar det jag hört än så länge, kanske ska köpa skivan? Får lyssna mer imorgon. Här kan ni lyssna om ni gillar den typen av musik. Dvs. den bästa. 
 
XXX 
En låt jag hört än så länge & tycker låter bra.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0