I'm not crazy..

...I'm just a little bit strange.

Lyssnat lite på Kens senaste spellista 
och har fastnat för den här låten. Lyssnar sällan på texter men den här är så jävla rolig. Och gillar musiken. YEAH YEAH!

Någon har föresten snott mina bilder här på bloggen & skapat ett facebook-konto där hen skickar runt mail till tjejer & försöker erbjuda de utvikningsjobb? Jävla psyko. Hen har dessutom lagt ut bilder på mina vänner med. Skulle inte förvåna mig om hen läser detta nu. Du är anmäld av både mig & mina vänner, har din IP-adress & you're going down. Läskigt med folk som går in för det så, då personen även uppdaterat statusen relativt ofta & skriver med massor av olika folk. Måste se ut som en röv i ansiktet IRL ;)

XXX 

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0