Den där jävla egotjejen

LALALA! Blev inget jobb idag. Lite uähh på det. Men ska jobba på OKQ8 en del i veckan så, it's okay. Men sjukt fet lön på eftermiddagarna då det är 50% OB efter 16 så det gjorde mig ledsen att tänka på det. Det kommer fler dagar! 

Positivt är att man kanske kan dra en liten runda till Måndagsklubben i Tylösand? Det är premiär ikväll. Jag älskar att vara där, men var konstigt nog inte översugen på att dra dit idag. Men nu börjar jag bli... snackat ihop mig litta med SnigL så vi får se om det bär dit ikväll. Där är fedt. Bra att bo i Halmstad & kunna impulsplanera utgång. Brukar gå hyfsade bussar dit iallafall, hem är en annan femma... klämma. Emma. Emma är min kompis & granne. 

Hoppas det blir lite trevligare väder ute isåfall. I want to wear dem shortshorts.

XXX
Ett litet partyfjun. Varför ska alltid knäna bli så jävla överdrivet bruna till skillnad från resten?
Ni får en bild till. Lika bra så jag kan få visa hur smala & långa mina ben ser ut här. 
 

Kommentarer
Postat av: Magnus

Ja, både smala och långa!

2015-02-28 @ 01:29:52
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0