Before n after

Här har ni de efterlängtade före & efter-bilderna på köket. SOM NI HAR LÄNGTAT & VÄNTAT VA?! Ni har fan inget liv. Get a hobby liksom. Besatta av min blogg va. Fyfan. 

Har tvättat mitt hår idag. Gör det högst 2 ggr i veckan, innan gjorde jag det varannan dag. För det blir så jävla rufsigt efteråt så måste jobba med det. Borsta det & sånt. Tacka fjun för torrschampoo, jag hatar att tvätta mitt hår. Men tack vare torrschampoot ser det inte alls otvättat ut efter 2-3 dagar & har därför kunnat avvänja det från tvätt varje dag. Mitt mål är att tvätta det en gång om året. På Julafton så jag är fin inför tomten. NÄR ANNARS LIKSOM?!?!?!?!

Nu ska sminka till mig lite, Nelly kan höra av sig om jobb i eftermiddag så bäst att vara beredd för börjar 15.30 isåfall. Det är sjukt bra lön på kvällen, älskar det. Jobbar bara 15.30-22.00, mycket lagom. Har jobbat på plock & pack de senaste 2 gångerna, det är ganska trevligt. Man får röra på sig mycket, så bäst att duscha innan så man inte luktar svett. Brukar ju göra det annars liksom.

XXX
Rött & fräz, men lite väl mörkt.
Ljusturkost & pastelligt ljust! Mysigt. Vill bara bo i det här rummet nu. Hyllan ska upp med.
Diskbänkus trivs i den nya färgen.
Vill slicka på väggarna. Ny matta med, trasmatta med grått & halm i (ÄLSKAR HALMET!)
 

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0