Är det redan sommar?

Godmorgon Tisdag! Kom på att jag har faktiskt semester den här veckan. Ska på Summerburst i Göteborg i helgen så tog semester hela veckan. Känns dock inte som välförtjänt semester då jag inte jobbat så mycket senaste tiden pga diverse grejs. Wäähh! Men idag bestämmer jag mig att jag & hjärnan ska ha semester nu. Idag ska vi bara ta det lugnt & sola på balkongen, gymmet ikväll. Imorgon ska jag & Ken äta på en Indisk restaurang här i Halmstad som vi har velat prova länge. Lugn torsdag & fredag åker vi :D  

Siri kom in helt dammig & varm nyss. Hade rullat runt på balkongen i solen. Katter gillar det. Nu; lite random bilds från senaste tiden.

XXX
Har en keps. Och en kamouflagefärgad scarfs. Använder inte båda samtidigt dock, kan bli för fräzigt... Ursäkta den knepiga skärpan.
Mina söta barn Sabina & Emma. ♥
Kitty, kitty, mjau, mjau! NAWW.
Hittade en halvlång kjol som jag kände mig som en sjöjungru i. Självklart i kornblå. Nya favvisfärgen.
Jag & Ken köpte ett litet vinställ i Tysklandet. Very pretty. 

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0