Vad i helvete

Varit så uppe i varv i 2 nätter nu, så inte kunnat sova bra! Vet inte varför, känns som myror i hela kroppen. Somnat sent & vaknat tidigt! Inte hela världen, ibland sover man sämre. Det jobbiga var att jag vaknade kl 10 av typ hjärtklappning & helt "svag" i kroppen? Kändes lite som att jag skulle svimma om jag stod upp, så låg helt still & försökte vänta bort det. Men försvann aldrig, så lyckades ta mig upp & få i mig lite mjölk. Efter ett bra tag bestämde jag mig för att försöka ta en promenad trots att jag fortfarande kände mig konstig. Blev lite bättre efter promenaden & frukost, men känner mig fortfarande konstig.

Sovit dåligt har jag gjort många ggr förr, så borde inte bero på det. Och ätit har jag, åt runt 19 igår + té med lite grädde i innan 21. Sk
 
a jobba idag så hoppas inte det kommer tillbaka. Har mycket energi samtidigt som det känns som att jag gymmat i flera timmar? Haha! Ser fram emot jobbet ändå, känner mig lite rastlös. Får bara hoppas jag inte blir sämre ikväll, kan blir lite jobbigt... 

Var duktig igår iallafall. Bakade LCHF-bröd som faktiskt smakade bra! Jag som är sämst på att baka annars. Sen provade jag på blomkålsmos, även det smakade helt okej. Känner mig sjukt pepp inför LCHF:andet, ska verkligen försöka hålla på detta så gott det går! Veckodagarna är viktigast, på helgen kan man få dricka lite vin... ;) Vin är okej, även vodka. Får dock inte blanda massa söta drinkar, så får bli sodavatten & lime jag blandar med! Låter... nasty.

XXX
Look at that bread.
Ser ut som vanligt mos. Fräzigt.
Jag tog kort på min frukost, tyckte mitt bröd blev så pretty. Det har små sesamfrön i sig.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0