Kiss kiss

Blev ingen morgonprommis idag, kände att jag behövde sova ut. Stängning ikväll med, sen är jag leeeedig heeeele helga! Trevligt. Imorgon ska jag färga både Emmas & mitt eget hår. Utväxtus börjar irritera mig något enormt. Funderar på att köpa en ny aubergine till underhåret... det är typ rödbrunt nu? 

Imorgon vill jag dricka vin/vodka-soda & äta plockmat. Plockmat är passande med LCHF, bara att skippa bröden & kexen! Och vem bryr sig? Det är ju köttet man vill åt. Rostbiff, mmmmm... serranoskinka, MMMM! Måste sluta tänka på mat så mycket & mer på träning. Men mat är godare...

Ha en bra Torsdag, fjuns!

XXX
Oskärpta fjortispussen på Nyår! You're welcome.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0