En lugn helg

Göten kvällen! Jobbat stängning ikväll, det har gått bra. Tillomed så bra att en kund erbjöd mig ett deltidsjobb, haha! Eller jag fick lämna mitt nummer så skulle han ringa imorgon. Ska bli spännande, hoppas det är något bra & seriöst nu bara. Jobbet fanns i Falkenberg & lät trevligt av det lilla jag fick veta. Återkommer angående jobbet om det blir något av;)

Mitt lilla LCHF:ande går bra. Ska väga & mäta mig på tisdagmorgon. Wiie* Har haft en lugn helg med min hane, ätit god mat & kollat skräckfilm. Inget festande för en gångs skull, haha! Lika bra det. Får se hur det blir till helgen... Kan vara bra med ännu en lugn helg kanske.

Kollade på skräckfilmen Sinister, tyckte den var ganska bra! Läskig var den iallafall. Tror jag blivit lite mesig på äldre dar dock, hade hjärtat i halsgropen hela tiden & småkisade när jag kände att det började bli läskigt. Förr kunde jag se all skit utan den minsta rädsla! Började spela Doom på datorn när jag var 5 år & som 10-åring kollade jag the Shining med pappa. Ett tufft barn var jag.

Imorgon ska jag hem till Milla & peta på hennes katt Bamse. Han har världens mjukaste päls:) Kommer bli trevligt!! På tisdag blir det en dejt med Emma. Det ska också bli trevligt! En bra vecka än så länge med andra ord.

Nedan ser ni en bild på vårt lilla sovrum. Mysboet. & en bild på kött. Vårt kött som vi åt i fredags, sjukt nom.

XXX


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0