Beffeeeen

Göten mörgen! Var uppe vid 10 & slängde på en ansiktsmask. Felt pretty. Siri har sprätt runt i lådan som en galning inatt, hela 3 ggr hörde jag hon var där! Duktig. Dessutom har hon ätit upp sin gelémat, nästan all torrfoder & druckit vatten! Ikväll ska jag & Ken äta räkor, gissa vem som ska få smaka? ;) Duktiga tjejen. 

Haha, spionerade på henne igårkväll igen! Rätt som det var stod hon nedanför sängen på min sida & nosade runt. Stängde mina ögon så hon inte skulle se jag var vaken. När jag öppnar dom igen står hon några decimeter från mitt ansikte & kikar! Blev jättenervös, stängde sakta ögonen igen xD 

Funderar på att dra & sola. Var lääängesen jag solade solarium! Vill inte förstöra min hud, men känner jag beöver lite D-vitamin... hehehe. Lite färg kan inte skada. Snart sommar ju. Typ. Ska hämta min glossybox med, fick 3 månaders premuneration av mamma i Julklapp! Spännande att se vad man får den här månaden. Wiie! Men först ska jag kela lite med Sirigull under soffan. Vi kelade igår, hon började spinna & kråma sig som bara den. Hon vill så gärna kela men vet inte om hon redan vågar lämna soffan när vi är hemma. Gullis.

XXX
Gymfjunet! Ser lite drogad ut... måste vara shaken ;)

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0