We're pretty

Guten morgen, eller förmiddag! Kom upp kl 10 idag, vaknade med världens huvudvärk. Satt i nästan hela dagen igår med! Uäähh. Tagit en treo men vet inte om den hjälpte så mycket. Kelandet med Siri hjälpte nog mer! Hon satt i fönsterkarmen när jag gick upp, sen hoppade hon ner för att hälsa på mig. Kraxade lite med sin hesa kattungestämma (VÄRLDENS gulligaste röst har hon) & strök sig längs benen på mig. Sen satte vi oss i soffan & kelade. Siri har lärt sig att kela uppe i soffan nu, hon gillar det. 

Idag ska jag bara slappa. Kanske går en promenad om jag inte känner mig alltför frusen. Haft sol hela morgonen i Halmstad, för jävla trevligt! Men nu gömde den sig i molnen. Tror det är -1 grader ute & det är så kallt i snipptightsen då. Får införskaffa mig ett par långkalsipper att ha undertill. 

Imorgon fyller jag åååååår!! Längtar lite ändå, annars brukar jag inte bry mig så mycket nu när man kommit upp i åldern lite;) Jag & Ken tänkte gå ut & äta sen gå på bio. Velat se Django unchained ett tag nu, den ska vara väldigt bra! På lördag blir det troligtvis fest hos Amer & utgång i Halmstad på det! En trevlig födelsedagshelg. 

XXX
Tassen smakar mycket bra i Siris mun.
- What you looking at? I'm fluffy & pretty.
Nämen hallå lilla fjunet. Bild från igår, skulle handla med Emma. Must look pretty. 
Här har jag fått jackan på mig & en liten, liten väska. 

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0