Ullaredsgänget

Tjololo bloggen! Börjar tänka på den låten "trolololololo", kommer aldrig kunna somna nu. Fyllde i min tatuering idag, blev så jävla snyggt! Sandra som gjort den bestämde sig för att skugga till mr. Fjäril lite & fan vad bra det blev. Trodde inte det kunde bli bättre, blev väldigt effektfullt! I'm so pleased. Emma följde med som stöd, gjorde dock inte så ont. Emma hade skrämt upp mig med att det gör mycket ondare att fylla i, men hade inte så mycket ärrvävnad så det gick überbra! Sen satt vi & snackade några timmar med. Den här dagen har typ flugit iväg! Flygit? Flugit? Hmmm...

Naw, hör hur Siri kommer in i vårt sovrum nu. Gullekatt. SnigL sover här inatt då vi ska upp så tidigt imön! Ska vara på arbetsintervjun kl 9.30 jöh. Sen drar jag, SnigL, Emma & Sabina till Gekås! Ska bli trevligt. Ska köpa billiga kattsaker till mitt barn:)

Guten nacht!

XXX


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0