Jag önskar mig

På torsdag fyller jag år!! Hela 24 vintrar, jajemen. Stora tjejen. 24 jordsnurr. 24 år sedan jag var flintis. Eller några fjun hade jag säkert... Till skillnad från SnigL. Hon var säkert flintis ända fram till skolstarten! Hon fick alltid vara prins när jag lekte prinsessa. Prinsessan & flintpojken!

Hehehe. Tänkte ni skulle få ta del av min LILLA önskelista. Redan skickat den till SnigL, tipsade om att hon kan dela upp den med mamma & pappa så blir det inte lika dyrt. Here we go:

- Armyleggings bikbok
- Toffsar
- Svarta pumps
- Torrschampoo
- Reebook freestyle eller F/S hi ultralite LTR, brandos.se
- Stickad tröja Cubus
- Saltvattenspray Maria Åkerberg
- Lanza leave in healing
- Too faced ögonskuggor
- Bare minerals

INREDNING

- Jordglob, Åhléns
- Tavla, världskarta
- Hylla ovanför skrivbord
- Notblad
- Ram till pussel
- Knoppar till nattduksbord
- Hylla ovanför soffor
- Dörrmatta 75 cm

Men presentkort på typ Kicks, Åhléns & IKEA täcker en del;)

XXX


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0