Fjortisfjunet

Var ute på promenad imorse. Mycket av snöhelvetet har försvunnit från Halmstad men ändå en del is kvar. Halkade runt men överlevde! Min runkeeper hånar mig när jag inte varit ute på några dagar & gått (vad den vet). Den skickar notiser bara "Remember a while ago? When you thought this was the perfect time for a workout". MEN DET ÄR JU SNÖÖÖ UTE & MINUSGRADER!! Snipptajtsen tål inte det. Mina kycklinglår blir helt röda. Stop mocking meeeee!! :'(

Ska inviga min nya sportbh idag på gymmet. Wiie! Den är jättefräzig. Svart & rosa. Eller den ser mest ut som en vanlig sportbh... Köpte den när vi var i Ullared. Ett bra fynd.

LCHF:andet går fortfarande bra, blev jätteglad imorse vid ivägningen! Fuskade på alla hjärtans dag då vi ville lyxa till det lite + igår då vi åt upp resten av cheesecaken;) Tränade inget förra veckan heller då jag jobbade mycket + fortfarande snö ute. Men hade ändå gått ner 2 hg! Ska bli skönt att kunna röra på sig mer snart när våren kommer, då lär det gå ännu bättre. Känner mig positiv.

& vi har en katt. Det gör varje dag till en bättre dag;)

XXX


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0