Möring

Ohh så mör jag är! Sprungit runt i stålhätteskor sen kl 15 typ & plockat leksaker på Lekmer. Fan vad folk kan shoppa till sina barn! Bortskämda ungar. Nu är jag äntligen hemma i boet igen, nerbäddad i sängen. Imorgon är jag ledig, det ska bli skönt.

I helgen hade jag det fjunfritt! Så då kom SnigL hit på fredagen. I lördags blev det shopping på stan, hittade snyggaste nyårsklänningen på Bikbok, dessutom var det 30% på alla klänningar, hur perfekt?! Så nöjd. På kvällen lagade vi mexikanskt & drack drinkar, Amanda kom också hit en liten runda. Sen drog vi in till stan & dansade med Sabina, Emma & hennes jobbarkompis! Trevlig helg.

I söndags var jag dock bakis. Det var mindre trevligt. Skulle jobba 6-14 på Nelly's lager måndag så var fortfarande rätt seg på måndagmorgonen, HAH! Fast hade sån tur att jag fick stå i returen nästan hela dagen så det passade mig bra;) 

Nu blir det läggdags. Så möööör!

XXX
Såhär såg jag ut i lördags. Såg inte ut så i söndags.
Såhär pretty var SnigL & Amanda!
Och såhär såg Siri ut genom SnigLs systemkamera. EHHH?

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0