Rubrik.

HEJ HEJ HEJ! Jobbar helg, men det känns bra. Gör av med så mycket pengar på helgerna så det är bra en helg i månaden uppehåller mig med wörkwörkwörk;)

Ska börja ta det lugnt nu & inte gå ut så himla mycket. Blir alltid mer alkohol än tänkt & utgifter som taxi + drinks. I sommar kommer man vilja hänga på uteserveringen en del så bättre "spara" sig till det! Har känt mig lite låg senaste tiden & känner jag måste börja varva ner. Sover aaaalldeles för mycket! Nu när våren är här ska jag köra mina promenader nästan varje dag, mår väldigt bra av det.

I förrgår var jag ute 3 ggr!!! (2 prommisar & 1 till maxi), min ena häl blev arg då & började blöda. Hata skavsår!! Gick runt & blödde på Maxi, kände mig äcklig. Alla bara "kolla hennes häl, varför går hon runt & blöder?? I en MATBUTIK?! Jävla äckeljävel." Hehehehe.

Nu ska jag & mitt storfjun kolla Games of thrones. Guten nacht!!

XXX


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0