Ett roligt ärende

Vilket mysigt väder vi har i Halmstad! Blev först besviken när jag vaknade, då jag ville ta min morgonrunda. Men sen blev det uppehåll & jag bestämde mig för att ta mig ut iallafall. Några meter utanför dörren började det ösa ner. Och så fortsatte det ungefär halva rundan, så jag såg ut som en blöt hund när jag kom innanför dörren. Men här inne känns det väldigt mysigt, egentligen skulle man köpt hem godis & bökat ner sig under täcket. Synd jag ska iväg strax då ;)

Men ska göra en kul grej, so I don't mind! Lite impulsivt. Ska diska & fräsa upp mig, sen över en runda till grannen. Ska kika på deras nya fiskar! I love fishes... speciellt rödspätta. Det är min favoriträtt på jobbet. Sedan ska vi bege oss iväg. Vad det är får ni se sen! Wish me good luck... typ.

XXX

Hej hej, här står jag helt skelbent med en skål tonfisksallad. Fläckjävlar.

Jag hjälpte Emma skriva ett personligt brev igår. 

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0