Nuthing important

Guten morgen! Eller förmiddag... middag. Blev stressigt på jobbet igår, massor varor & beställningar som skulle göras. Men jag överlevde & idag är jag ledig! Min rygg känns nästan sämre idag, iallafall precis när jag steg upp. Känner mig som 70+. Får knapra lite värktabletter. Hoppas det känns bättre till helgen, annars har jag nog inget val än att gå till herr doktor. 

Intressant. Ska ta mig upp ur soffan nu & göra lite nytta, sen blir det promenad med Emma! Min hjärna är tom nu... 

XXX 
En feskbild tagen på jobbet för någon vecka sen, satt & väntade på de andra så vi kunde låsa. När jag har tråkigt tar jag kort... vilket är ganska ofta som ni märker. He he.... wääh. 

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0