Mystjejen

Ligger nerbökad i soffan med värmefilt inkopplad på högsta värme. Vill aldrig lämna min plats, men måste ta mig upp & diska någon gång. Var uppe redan 8.30 imorse för att ringa sjukgymnasterna! Fick tid vid 15 på torsdag, lite stressigt då vi har julbord med jobbet kl 17. Jag & Mill tänkte kanske köra förfest hos mig, julbordet hålls av Svensk cater vid högskolan så nära & smidigt. Ska nog inte ta alltför lång tid hos sjukgymnast.

Iallafall. Träna som vanligt är okej & tillomed bra för ryggen, så länge det inte gör ännu ondare & jag överanstränger den. Ska minska vikterna på gymmet om det behövs. Körde dagliga promenaden med Emma idag, provade jogga lite men det känns knepigt med andningen. Så får nog ta det lugnt med det.

Tråkig jag är. Önskar ni kunde känna värmen från min filt, vill bara somna. Men ska lägga mig tidigt ikväll då jag har öppning på jobbet imorrn, så måste försöka hålla mig vaken...

Hittade ett underbart nagellack på maxi igår. Jag & Emma lagade tacos ihop hos henne, sen fixade vi våra naglar. Övertjejigt, men det blev pretty! Därför jag framhäver de på min mugg-och värmefiltkontroll-bild nedan.

XXX


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0