Glada tjejer

Ligger på soffan & myser. Vilken kväll igår! Blev en låååång förfest med drinkar & shots samt spel. Spelade "med andra ord", blev nästan lite aggressivt. Åkte in strax innan 00 & dansade på Moon resten av kvällen. Köpte kebabrulle & gick hem på strumpbyxorna ;) Det känns idag, hade varit smart & satt tvätttid kl 12 med så fick krypa ner dit.

Kul att vissa personer som haft som nöje att göra andra utanför nu själva får smaka på medicinen. Hoppas det smakar bra, det är DET som kallas karma. Kanske dags att börja behandla andra som du själv vill bli behandlad. Själv har jag aldrig mått bättre :) Tydligen sticker det i ögonen på vissa, vilket ännu en gång bevisar hur rutten insida man måste ha som önskar andra olycka.

Är verkligen tacksam över hur fina vänner & fin pojkvän jag har. Kan inte vara annat än lycklig! Nu ska jag kolla på Djurakuten. Sorgligt när de måste avliva djur, men även kul att se hur bra det går för de flesta! Är lite rädd för att skaffa katt just för den sakens skull, tänk om katt blir dödssjuk?:< Klarar inte sånt.

XXX


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0