Födelsedags-Mill!

Lite bilder från i lördags då det blev firande av min Millidill! Vi har känt varandra ända sen vi föddes, brukade bada naken i deras barnpool. Nasty. Och nu är hon hela 24 år, stort barn!! ♥ Förfestade hos henner syster Sofie, sen bar det iväg till Wild west steakhouse där vi åt god mat & drack drinkar. Efter det drog vi vidare till stan & fortsatte fira på Asian & B&B! Mycket bra kväll :) 


Bilderna är bara tagna med iPhonen & blixten gav alla rådjur-i-strålkastarljus-ögon ;)

XXX
Min lördagsoutfit!
Från vänster; Jessica, min Ken & Sofie! Kens ögon blev lite skeliga efter jag försökt ta bort det röda, haha ;)
Mannen som ser galen ut tillhör Jessica & heter Jonas, sen har vi SnigL & hennes pågatös Filip!
Emelie, födelsedagsbarnet Milla & moi! Vi hade precis sagt ordet apelsin när detta fotot togs. 

Kommentarer
Postat av: Flickvän till Mannen Som Ser Galen Ut

haha, sorry about the whole apelsin-thing, men det är ju faktiskt bättre än Kens förslag (han ville att ni skulle säga 'melon') :D

Svar: Haha, det hade nog inte blivit en lika snygg bild om vi sagt melon ;) Ken is crazy!
Jenny von Lillfjun

2012-10-10 @ 20:54:00
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0