Aggressiv som få

Blev en timmes pw & inom Systemet! I stan hade de någon sorts minimarknad med massa färsk frukt, bakelser & prydnandsgrejs. Såg mysigt ut, är det kvar imorgon kanske jag går dit! Såg lite dumt ut komma gående i träningskläder & en Systemetkasse ;) Men ikväll ska jag, Emma, Sabina & Emmas vän Pernilla äta tacos, dricka vin & sen dra in till Harry´s en runda! De har tydligen musikquiz på Onsdagar, så tänkte dit & pröva våra kunskaper. Det är ju trots allt lill-lördag ;) 

Har btw provat på den här Footner från Apoteket, "sockarna" man ska ha på i en timme & sen ska fötterna bli jättemjuka. Har hört de ska vara väldigt bra & använde de i söndags! Idag har fötterna börjat skala av sig. Sjukt nasty, men det kommer bli fint sen. Ska spara allt skinn & steka det till Ken när jag är arg på honom. Fan vilket äckel jag är. 

Iallafall, det tar cirka 2 veckor innan de är färdigskalade. Sen ska fötterna vara lena som aldrig förr! Jag brukar smörja mina fötter varje dag för att de ska hålla sig mjuka, men efter en hel sommar med trånga skor & högklackat hjälper inte ens det helt! Så nu får de återfödas istället. 

Jaja. Nu ska jag diska & göra mig iordning, klockan 18 börjar vi! Ha en bra Onsdag, fjuns!

XXX
Blev ett rosévin som både lät & såg trevligt ut. Ser ni himlen föresten? Helt blå & sol i Halmstad, underbart höstväder!
Bjuder på en bild från i lördags då vi även träffade Emma & co ute! Hon bad mig ta kort på henne & dansande mannen. Man ser alltid honom ute dansa som en galning, han ser alltid lika glad ut! :) 
That's right, mf.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0