Shoppingtjejerna ;)

Igår var jag & Mill på Väla/IKEA. Försökte hålla mig från alltför mycket shopping men blev lite grejer ändå, hihihih. Åkte ganska tidigt, vilket var tur då tiden går så snabbt där! Åt mat på Graffiti, jag tog bakad potatis med räkor & lätt créme fraiche. Men blev besviken då räkorna inte smakade någonting, antagligen färdigskalade & upptinade. Även provat baguetterna. de är heller ingen höjdare... Nästa gång ska jag prova Curry-köket! Ett tips annars är Nancy's, deras hamburgare & såser är sjukt goda. Brukar välja cheese/baconburgaren med aioli till, orkar knappt äta hälften. Nomnomnom.

Inhandlade lite saker till Halloween på lördag! Ska fira med vänner, sen drar vi antagligen vidare till Strandhotellet där det är halloweenfest. Men inte helt bestämt än, möjligt att det blir Halmstad med... vi får se ;) Kul ska det bli iallafall! Min Alice i underlandet-dräkt, hemsk version, satt skitbra! Riktigt jävla nöjd. Kens outfit är också fräz, den får ni se efter lördag...

En del av övriga inköpen ser ni nedan, köpte även doftvärmeljus från IKEA (obligatoriskt). Några som doftar Julkryddor typ, så nu luktar det Juligt här hemma. Iår ska vi fan pynta lite, förra året hade vi inte tid till det då vi flyttade till Halmstad (wiie)! Men iår ska jag försöka få upp någon ljusstake, min minigran & kanske någon ljusslinga på balkongen. Det behövs nu när det är mörkt nästan hela tiden ;) Nu ska jag köra en snabbpromenad, sen blir det jobb, stängning både idag & imorgon! 

XXX
Gårdagens fjun. (Notera mina fingrar.. hihi)
Vi åt glass på pistachia! Söt Mill :)
Jag valde cokos & cheesecake-smak. Godaste glassen någonsin!
Var tvungen att köpa en mysig höst/vintertröja. I don't care, tuffa tjejen ;)
Vi köpte varsin Arganolja, Emma har tipsat om den & den är verkligen sjukt bra! Gör håret jättelent & luktar skitgott. Älskar den redan! Köpte även depends fransnäring, läst på olika forum att den ska vara bra. Inte alls dyr heller till skillnad från alla andra sådana!
Letat efter en orientalisk matta ett tag & hittade äntligen en! Passar perfekt i vår vita hall. 
Fick ett par mörka linser av Emma. Ser rolig ut. Tyvärr är de utan styrka :<

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0