Best life ever

Idag är det en mysig dag. Började dagen med en morgonpromenad som vanligt, sjukt kallt ute! Men fick snabbt upp värmen. Men gillar när det är kallt & vindstilla, inget regn & inget snöhelvete. Såhär får det gärna vara hela vintern! Kanske lite snö på Julafton ;)

Idag ska jag typ bara lata mig. Ska över till Emma en runda & färga hennes hår i en lite ljusare ton, ska bli spännande! När Ken kommer hem blir det tacos & Xbox. Efter de nya spelen kom har vi inga liv längre. Måste. Spela. Hela. Tiden. Skönt att inte ha något viktigt att göra... måste dock handla.. kanske. Tur jag ska jobba stängning imorgon, börjar nästan få huvudvärk av allt latande & spelande. Life is good. 

Snart är det helg iallafall, wiie! Gissa vad jag ska hitta på i helgen? Spela. 

XXX
Ska färga mitt underhår igen nästa vecka, vill ha lite mörkare lila. Den här ser lite ljus ut, men den andra som fanns var svartlila & det vågar jag inte ;) 
Trailer för Alan Wake, visar dock inte så mycket läskigt som det är när man spelar.

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0