FUF - fuck u färg!

Färgade om underhåret idag med en ny auberginefärg. Emma hjälpte mig & det blev asbra! Fram tills jag skulle skölja ur skiten... Sköljde först det lila jättenoga & länge, var helt lila i händerna & hela duschen? Sen släppte jag ner det blonda precis som jag gjorde sist. & då färgade lila håret även det blonda. Vad i helvete?!

Fick panik. Men som tur är har det bara kommit i topparna, så ser ut som en slags dipdye. Känns bättre nu, men blir arg för färgen slutar aldrig läcka verkar det som? Håret är torrt nu & ändå färgar det av sig lite verkar det som. Imorrn ska jag & SnigL bada i Sannarpsbadet, ska bli kul se hur bassängjäveln ser ut sen;)

Den hårfärgen kan dra åt helvete iallafall.

XXX


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0