Alan Wake

Har spelat Xbox halva dagen. Jag & Ken beställde nya spel, Halo 4, Streetfighter arcade edition & Alan Wake. Jag behövde ett nytt spännande spel efter att ha klarat ut Alice madness returns & Alan Wake hade fått bra betyg så. Det är en psykologisk thriller om en författare som åker iväg till en stuga ute i ett litet samhälle för att koppla av, men plötsligt försvinner hans fru. Händer massa konstigt & läskiga saker, är livrädd hela tiden x]

Streetfighter älskar jag med! Kan jag & Ken spela mot varandra. Halo är inte riktigt min grej, tycker inte det händer så mycket. Men kul när man kan spela tillsammans! & sjukt snygg grafik.

Förutom spelandet har jag varit i stan en runda med Emma & Sabina. Skönt väder ute idag! Köpte bara 1 ny borste då jag glömde min i simhallen & något äckel verkar ha snott den nu. & ny auberginehårfärg. Vill ha mörkare lila, men inte för svart! Kräset fjun.

Nu ligger jag här nerbäddad i sängen framför Xbox & luktar apelsin-nejlika, Emma bad mig göra en åt henne. I tried to make the prettiest orangenejlik in the World! Och bilden med en macka på nedan är vad jag åt ikväll. Så vet ni det med. Det var gott.

XXX


Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0