That's a very interesting salad u got there

Nu är jag trött & har ont i min nedre ryggdel. Åldern som sätter in. Eller träningsvärk? Låt oss hoppas på sistnämnda. Sov dåligt inatt, låg & pirrade halva natten sen när klockan ringde 4 kändes det som att jag precis somnat. Fast så känns det alltid typ, jag behöver min kattsömn, dvs. 10 timmar. Mjau.

Jag älskar Instagram. Det är verkligen något för mig! Vill posta bilder hela tiden! La ut en bild på min tonfisksallad, fick 5 likes. Tuna-power! Mycket bilder & få text, det är bra. Kan inte vara rolig i för många meningar, blir liksom... bara babbel? Nu kan jag dela med mig av mina Mirrors-bilder med. Ååhhh!! 

Nu ska jag vila & invänta Ken. Vill skippa gymmet idag & springa en runda ute i det varma kissvädret, men nu börjar det regna en massa här i Halmstad. Vi får se... 

XXX
Yeah.
Dagens bild; ett fjun fotograferar sin egen spegelbild. Kolla vad biffig min arm är. Spänner inte ens liksom! *Skryt skryt*

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0