That sounds nice

Äntligen är det freeeeedag! Nanana. Idag har jag joggat & inhandlat kvällens middag, dvs. vitlöksstekta räkor & champinjoner med franskbröd (fransbröd? Vet ju förfan inte ens vad det heter). Synd det ska vara tråkigt väder i helgen, verkar dock bli helt okej idag. Blåsigt men varmt ute :) Imorgon ska det regna, men jag håller tummarna för att det hoppar till söndag istället, då ska jag jobba stängning. 

Nu ska vi sätta igång & skala 100 kg räkor. Rääääääx! Ha en bra helg :) 

XXX

*Smuck*
Vi kör en kattstjärts-pose! Let me give you a big catass-kiss!

Kommentarer
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0