Tattoo

Fick en kommentar om min tatuering på handleden, om jag kunde lägga ut en bättre bild. Of course! Jag lägger ut hela 2 bilder. Sorry jag var så seg. Är JÄTTENÖJD med mina små noter, känner mig nyförälskad varje gång jag kollar på de. Har ju tillomed ritat de själv (inte tatuerat in de själv dock... det hade varit fräs), så känns extra originellt. Ingen kan ha likadan typ;)

Hoppas du blir nöjd om du väljer tatuera in noter, jag tycker det är jättefint. Musik betyder väldigt mycket för mig med, då jag lyssnar på det varje dag. Så de har en betydande mening för mig med!

Nu har jag nästan precis kommit hem från stranden. Fortsätter mysandet i solen med min Ken på balkongen. Sommar :*

XXX


Kommentarer
Postat av: Jessica

ååh jag visste inte att du hade ritat det själv, det är ju jättefint!

2012-05-23 @ 22:14:18
Postat av: Jenny <3

Tack så mycket :D Jo, jag trodde tatueraren skulle snygga till den mer, men han tyckte det såg bra ut som det var. Jag bara "okej!" Är glad över det, känns extra eget;)

2012-05-23 @ 22:43:27
URL: http://jenize.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Åh va snygg!

2012-06-01 @ 18:50:40
URL: http://typaleix.blogg.se/
Kommentarer uppskattas alltid! Och lägg på minnet att du är aldrig 100% anonym.

Thank you, fjuns!

Lämna en åsikt om mitt inlägg här:

Ditt Namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din URL/Bloggadress:

Bring it on:

Follow Jenize
Trackback
RSS 2.0